Ada Lovelace Lovers

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ada Lovelace Lovers

Log in

I forgot my password

Latest topics

» Schedule TC/Hinkley
by Noir Tue 26 Apr - 0:02

» BITCHES TO BLACKLIST
by Abobas Mon 6 Jul - 16:21

» ABobas say's CAVABUNGA
by Abobas Sun 5 Jul - 6:35

» sign me up
by Hungry Hungry Shark Thu 2 Jul - 17:03

» Hello there!
by georgiiiiiiii92 Wed 1 Jul - 22:56

» NEW MEMBER
by Datt Wed 1 Jul - 22:38

» Présentation "Piktiz"
by Magic Mike Tue 30 Jun - 12:45

» wassuuuuuuup
by Magic Mike Tue 30 Jun - 12:44

» Request DoD Pvt.Hudson
by Charismatik Thu 9 May - 22:11

» leina une grande decision / leina A big decision
by leina Tue 16 Apr - 4:44

» xDeeaz the Little Adventurer
by xDeeaz Thu 7 Mar - 21:13

» new traveller from the wastes
by Charismatik Fri 22 Feb - 19:40

» Abysse the chips eater
by Abysse Wed 2 Jan - 19:08

» new member
by Max Payne Wed 2 Jan - 18:46

» Candidature BABA et/ou BABASSE
by babaoorhum Sun 30 Dec - 12:27

April 2024

MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Calendar Calendar


2 posters

    leina une grande decision / leina A big decision

    leina
    leina


    Messages : 97
    Date d'inscription : 2011-06-07
    Age : 28

    leina une grande decision / leina A big decision Empty leina une grande decision / leina A big decision

    Post  leina Sat 23 Mar - 20:33

    bonjour à tous les A.L.L.Pour ceux qui ne me connaisse pas je suis un ancien membre de la team, j’étais partie pour des raisons personnelle il y a déjà un moment. ayant prit une longue pose j'ai eu envie de revenir pour 2-3 choses. J'ai eu le temps de réfléchir à certain truc et si j'ai pu faire des tord a certain je m'en excuse, ensuite c'est bon j'ai enfin une connexion de 13 mega ^^ et vous me manqué =P . bon je poste se petit commentaire en espérant avoir de vos nouvelle voir surement me remettre a joué et j’aimerai avoir votre nouveaux teamspeak car j'ai remarqué que l'ancien étais vide. merci d'avance
    -----------------------------------------------------------
    Hello to all the A.L.L.Pour those who does not know me I am the former(old) member(limb) of the team, I had left for reasons personal there is already a moment. Having struck a long pose I wanted to return for 2-3 things. I had time to think about certain thing(trick) and if I was able to make twists has some I apologize for it, then it is good I have finally a connection of 13 mega ^^ and you me missed =P. Well I post small comment by hoping credit note of your piece of news(short story) to see surement putting back(handing) me played and I shall like having your new teamspeak because I noticed that the former(old) was empty. Thank you in advance
    Charismatik
    Charismatik


    Messages : 142
    Date d'inscription : 2011-06-07

    leina une grande decision / leina A big decision Empty Re: leina une grande decision / leina A big decision

    Post  Charismatik Sun 14 Apr - 5:58

    Et HOP ! adresse : AdaLovelaceLovers.upmania.eu port : 52247
    leina
    leina


    Messages : 97
    Date d'inscription : 2011-06-07
    Age : 28

    leina une grande decision / leina A big decision Empty Re: leina une grande decision / leina A big decision

    Post  leina Tue 16 Apr - 4:44

    Merci

    Sponsored content


    leina une grande decision / leina A big decision Empty Re: leina une grande decision / leina A big decision

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Fri 19 Apr - 8:32